Громада на честь Нерукотворного образу Христа Спасителя УПЦ МП села Ходоси перейшла в юрисдикцію УПЦ Київського Патріархату

Громада на честь Нерукотворного образу Христа Спасителя УПЦ МП села Ходоси перейшла в юрисдикцію УПЦ Київського Патріархату

У суботу, 20 вересня 2014 р. відбулися збори громади на честь Нерукотворного образу Христа Спасителя у селі Ходоси Рівненського району Рівненської області. Під час зборів було ухвалено та проголосовано за вихід церковної громади з підпорядкування Української Православної Церкви Московського Патріархату та її перехід в юрисдикцію Української Православної Церкви Київського Патріархату.

На підставі рішення парафіяльних зборів про перехід громади на честь Нерукотворного образу Христа Спасителя села Ходоси Рівненського району Рівненської області в юрисдикцію УПЦ Київського Патріархату, а також на її прохання, архієпископ Рівненський і Острозький Іларіон прийняв зазначену парафію до складу Рівненської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріархату.

Слід відзначити, що, коли громада разом із запрошеним духовенством Рівненської єпархії Української Православної Церкви Київського Патріархату захотіла увійти до свого храму на богослужіння, їх не впустили завезені з інших парафій священнослужителі та прихильники Московського Патріархату, які застосували проти вірних сльозогінний газ та вогнегасники.

В чергове наголошуємо, що жодної агітації за рішення переходу парафій з Московського в Київський Патріархат Рівненська єпархія УПЦ КП не проводила і не проводить. Парафіяни приймають їх добровільно і свідомо, оскільки вони втомилися від безглуздої пропаганди ідеї «русского мира», яку наполегливо проповідують вірні слуги патріарха Кирила і президента Путіна.

Під виглядом духовної єдності українцям нав’язується російська ідентичність і самосвідомість, як, наприклад, у ХІХ ст. така ідентичність на основі слов’янства нав’язувалася полякам, а болгарам на основі єдності Церкви елліністична ідентичність нав’язувалася греками.

Теорія про «русский мир» є політичною концепцією, завдання якої – через структури Московського Патріархату сприяти відновленню політичного впливу російської держави на пострадянському просторі. Її просування Московським Патріархом є для нас черговим красномовним підтвердженням того, що відмова Московського Патріархату визнавати автокефалію Української Церкви має лише одну мотивацію – політичну, так само як політично вмотивованим є бажання будь-якою ціною зберегти владу Москви над Україною.

Через це духовенство Московського Патріархату, яке так старанно підтримує ці ідеї, повинно пам’ятати слова Священного Писання:«Горе пастирям, які пасли себе самих!... чи не стадо повинні пасти пастирі?... Ви їли жир і вовною одягалися, відгодованих овець заколювали, а стада не пасли. Слабких не зміцнювали, і хворої вівці не лікували, і пораненої не перев’язували, і вкраденої не повертали, і загубленої не шукали, а правили ними з насильством і жорстокістю… Тому, пастирі, вислухайте слово Господнє. Живу Я! – говорить Господь Бог; за те, що вівці Мої були залишені на розкрадання і без пастиря зробилися вівці Мої поживою всякого звіра польового, і пастирі Мої не шукали овець Моїх, і пасли пастирі самих себе, а овець моїх не пасли, – за те, пастирі, вислухайте слово Господнє. Так говорить Господь Бог: ось, Я – на пастирів, і стягну овець моїх від руки їх, і не дам їм більше пасти овець, і не будуть більше пастирі пасти самих себе, і вивергну овець Моїх із щелеп їхніх, і не будуть вони їжею їх» (Єз. 34:2-4,7-10). Таким чином священнослужителі УПЦ МП мають не забувати, що вони покликані Господом бути слугами у Його винограднику, а не бути його власниками (Мк.12:1-9). Бо горе тому пастирю, через якого спокушаються віруючі та вчинки якого відвертають людей від Христа і Церкви!

Саме такою спокусою для вірних стала проповідь під час престольного свята у селі Ходоси, в якій «канонічний священик» із сусіднього села Великий Олексин закликав громаду до молитви за Путіна і «воинство руское». Після цих слів практично всі прихожани вийшла з храму, а за кілька днів вирішили перейти у Київський Патріархат.

І тому, замість того, щоб неправдиво звинувачувати духовенство та вірних УПЦ КП у захоплені храмів, священнослужителі УПЦ МП краще б задумалися над своїми діями, які приводять до того, що паства втрачає довіру до свого пастиря та залишає його.

 

Прес-служба Рівненської єпархії